czwartek, 25 października 2012

Chora :c

Hejj...
Nie ma to jak leżeć w łóżku i nie chodzić do szkoły bo jest się chorym :c Jakoś tak mi się nudzi, tęsknie za moimi koleżankami i kolegami. Nie wierze że to mówię ale ja chcę do szkoły xD Chora już jestem 3 dni. Wczoraj aby się trochę rozerwać to z młodszym bratem oglądałam mega straszny horror na laptopie. Było super, oglądaliśmy i w filmie dział się straszny moment i nagle u mnie w pokoju włączył się telewizor, to było straszne bo pilot leżał właśnie obok telewizora O.o Mój brat aż się schował pod koc ale później tłumaczył że to może jakieś spięcie albo coś takiego. Trochę się przestraszyliśmy ale później się z tego wszystkiego śmialiśmy ;p Było super, może dzisiaj też coś wymyślimy. Na tym kończę moją opowieść.
Pozdrawiam całą klasę 1D ! W poniedziałek już się zobaczymy. ;***

Oto ja gdy nudam. ;)
Roxi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz