środa, 24 października 2012

Nocowanie ♥

Hej ! 

Jestem Roxi. Na moim blogu będę pisała o życiu codziennym, modzie, piosenkach, miłości itp. Dzisiaj opiszę  jak to się świetnie bawiłam u mojej psiapsiółki Pati. ;* 
Na weekend nocowałam u Pati, szalałyśmy, oglądałyśmy horrory i takie tam. Na początek poszłyśmy do sklepu po chipsy, paluszki, ciastka, popcorn, pepsi. Przyszykowałyśmy pokój, ja włączałam horror. Usadowiłyśmy się, jadłyśmy i oglądałyśmy. Był taki straszny moment gdy dziewczynka miała zaraz wyjść z telewizora i nagle w filmie zgasło światło i miałyśmy ciemno w pokoju xD Nagle coś spadło. Zapalamy światło a świeczka leży na podłodze O.o Później tak się bałyśmy że Pati siedziała z parasolką a ja z pronto do czyszczenia szafek itp. Wiem, to śmieszne xD Nie spałyśmy chyba do 6 nad ranem, około 7 się położyłyśmy spać a o 9.00 brat Pati nas obudził ;c Jeszcze w nocy nagrałyśmy tyle filmików, masakra!
Na tym kończę moją opowieść. Pozdrawiam ;*
Piosenka na dziś :
 http://www.youtube.com/watch?v=IYT6rbxNn30


Roxi 

3 komentarze: